Kun kohdemarkkina on valittu, on mahdollista että tarvitset paikallisen kumppanin tuotteidesi sujuvan markkinoille menon varmistamiseksi. Sopivan kumppanin löytämiseen tarvitaan paitsi aikaa ja vaivaa, myös monenlaista kielitaitoa. Tässä kohtaa Xportin kansainvälinen kumppaniverkosto tulee tarpeen.
Xport noudattaa yleisesti seuraavanlaisia vaiheita etsiessään kumppania ulkomailta:
Xport voi halutessanne jatkaa toimimista ensisijaisena kontaktinanne ulkomaisiin asiakkaisiin (Katso: Vientipäällikkö -palvelu.)
Tämä case study on esimerkki suorittamastamme partnerihausta. Se sisältää muun muassa hyödyllisiä lukuja siitä, kuinka kauan kestää luoda tietty määrä hyväksyttyjä liidejä. Lataa esimerkki klikkaamalla kuvaa. Ei vaadi rekisteröitymistä.
Henri Kuivala, Johtaja, kansainvälinen liiketoiminta
"Halusimme laajentaa toimintaamme Iso-Britanniaan ja valitsimme kumppaniksemme Xportin. Sovimme, että Xport kontaktoi meille tietyn määrän potentiaalisia jälleenmyyjiä ja me jatkamme neuvotteluja siitä eteenpäin. Kaikki jälleenmyyjäehdokkaat oli valikoitu erittäin laadukkaasti ja olemme edenneet neuvotteluissa jokaisen tapaamamme ehdokkaan kanssa"